NIN

X-FACTOR

Kategori: Allmänt

sitter nu i sängen och kollar på x-factor. Är fett glad att malcolm gick vidare, han ska fan vinna hela skiten!
Har nu lite ont i magen hur mkt ja åt godis och allt sånt skit. Iallafall idag så va min dag så här:
Först hade vi ungdomsmottagning kl 8 och vi snackade ju om ....aa saker man snackar där om, sen så slutade vi den "lektionen" 10 över 9 och direkt då efter så hade vi kemi proooooov! Igår så pluggade jag sönder, pluggade bara på en hel kväll och så lite på morgonen och de lönade sig! fick E :D är fett glaaaaaad! trodde ja skulle på F. Men aa efter de så hade vi SO och där kollade vi bara på en kort film om pengar och sen så hade vi lunch, och då var det NACHOOO TALLRIK!! De var skiiit goott. Efter lunchen hade vi matte och sen elevensval och i elevensval har jag tagit hemkunskap (hkk) och det var fett bra att jag tog de för vi äter bara där hahah, vilken tjockis ja e hahhaha. Men de va ungefär hur min dag i skolan va och då kom ja bara hem och slappa, kollade på Vampire Diaries med min syster Nensy! Har inte tagit ut bilder från min mobil till datan som jag tagit den här veckan så lägger ut dom kanske imorn. Så nu får de bara duga med en bild på mej när jag fyllde åår!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: