NIN

ÄNTLIGEN

Kategori: Allmänt

Äntligen e de fredaaaaag!
det har varit en tråkig vecka med allt snö och allt skitväder -.- men nu kan jag vila hemma och bara tjocka mej med godsaker som varje fredag, lördag och söndag hahha. Imorn så ska vi på öppet hus så vi kan se vilket gymnasium ja ska gå på och vilken som jag tycker bäst om. Ska också ifall jag hinner och orkar gå och shoppa med Felicia och Nensy men ifall det inte funkar så gör vi det bara på söndag, för behöver verkligen shoppa. Idag e de också x-factor, de e ju inte samma sak utan Malcolm B men ska ändå kolla. Asså det suger att han åkte ut faaaan! men nu när han åkte ut hoppas jag att Awa vinner men ifall hon åker ut så hejar jag J.E.M. Nu ska jag bara lyssna sönder på musik till de börjar, cao cao bithceeees.
2 bilder på mej för någon dag sen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: