NIN

You'll never love yourself Half as much as I love you

Kategori: Allmänt

Förlåt för dålig uppdatering men har bara inte orkat att blogga och när jag väl skulle blogga så funkade inte blogg.se -.- men nu funkar den iaf. Igår så hade vi i franskan, disco för årskurs 1-7, för att samla in pengar till resan till Frankrike. De va ganska kul fakitskt haha och vi sålde allting. idag kommer min moster till SVERIGEEEE. Är jätte glad att få träffa henne, det här e första gången hon kommer när de e "vinter". Så hela dan har ja och familjen typ städat huset och allt de som man gör. Men nu e vi klara så nu lyssnar jag sönder på one direction. Älskar dom såååååååå mkt fast min favorit e Harry Styles Bitcheeeees. Här e lite bilder från igår på discot.
haaaha vi tog vagnen in i tunnelbanan för de va för mkt saker att bära.
min bebis!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: