NIN

Gymnasiemässa

Kategori: Allmänt

Idag så var vi på gymnasiemässan. Hittade inte direkt något som jag fastnade på men tog några broshyrer från dom som jag tyckte låter bra sen ska ja gå på öppet hus och se hur de är. Men dagen gick iallafall bra förutom att jag har fortfarande hosta -.- de e så irriterande att jag bara vill explodera hahha. Vi såg Malcolms B mamma också i gymnasiemässan, och då blev jag mer förväntad över att se Malcolm idag på X-Factor!! äntligen är det fredag asså vill bara vila och slippa gå upp tidigt på morgonen även om jag bara gjort det i 2 dagar haha.Juste Igår så gick jag med Nensy och kolla på Breaking Dawn part 2. Den var jättebraaa!. Barnet var fett vacker, men ska inte avslöja nåt nu men ta och kolla på den. Här kommer lite bilder från veckan.
lite ego bilder..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: