NIN

Blablabla!

Kategori: Allmänt

Nämen tjena tjena hhaha!
har lite tråkigt så kom på att jag kunde skriva ett inlägg.
Jaa, de finns inte så mkt att berätta om utan att jag lyssnar på musik och det är ju självklart Bow Wow jag lyssnar på :D och chattar lite med Nani och några från Bosnien. Är skiiiit glad för imorn så fyller jag ååår, de kommer bli fett roligt! Snart åker jag ju oxå till Bosnien och Kroatsien vilket är braaaa! Har längtat fett mkt till den här dagen. Iallafall idag så vaknade jag runt 12, åt frukost och allt det. Vid halv 3 tiden började jag och nensy gå till Camila för att det är sista dagen vi ses innan skolan börjar för hon åker till Chile och ska vara där resten av sommaren. Vi va med henne en stund och sen gick vi hem. Ungerfär så har min dag varit.
/ Ines

Kommentarer


Kommentera inlägget här: